سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروشگاه برخط ساده خرید


سریال اکشن-درام فروشنده پارلمان (Lobbyist) با زیرنویس فارسی و انگلیسی
6 عدد DVD با کیفیت عالی و قابل پخش در کلیه دستگاههای خانگی و کامپیوتر

http://farm4.static.flickr.com/3121/2655012831_abbf2cabc6.jpg



10 سال می گذرد و هری با سختی های زیادی بزرگ میشود . حالا هری داستان تبدیل شده است به پسری که هرکاری از دستش بر میاید و به دنبال یه موقعیت مناسب برای پیشرفت است تا بتواند خواهرش را به دانشگاه بفرستد . بعد از مشکلاتی که با یک سری باند تبهکار به سر دستگی مایکل پیدا می کند با زنی آشنا میشود که کارش خرید و فروش سلاح های سنگین نظامی هست و برای خودش مافیایی در زمینه سلاح و مهمات سنگین است. بعد از مدتی هری تبدیل به دستیار شخصی این زن میشود و استعداد ها خلاقیت هایش را نشان می دهد تا زمانی که دختر همکلاسیش را پس از سال ها ملاقات می کند و متوجه میشود که خواهرش به طور عجیبی ترور شده است ...
در این سریال ما با فیلمنامه پیچیده ای رو برو هستیم که با کارگردانی فوق العاده این مجموعه و بازی زیبای سانگ ایل گوک می توانیم انتظار یه شاهکار را داشته باشیم . سونگ ایل گوک در این سریال تمام استعداد هایش در زمینه های ورزشی را به نمایش می گذارد و تمام ورزش ها و حرکات فیلم ( دوندگی , صخره نوردی , شنا , تنیس و ... ) همه بدون بدل و با کیفیت بالا اجرا شده اند . همچنین درگیری هایی عاشقانه بین 3 کارکتر اصلی سریال در میان است که به طریقی داستان را جذابتر و دوست داشتنی تر کرده است .
موزیک متن این سریال نیز به طرز عجیبی فراموش نشدنیست و بخوبی احساسات موجود در سریال رو به شما منتقل می کند . در ضمن لوکیشن های این سریال در 3 کشور کره جنوبی ، امریکا و قزاقستان می باشد که نشان دهنده خرج بالای تهیه کننده برای این سریال است .


تعداد قسمت : 24
محصول شبکه: SBS
زمان پخش از اس بی اس: Oct 10, 2007 - Dec 26, 2007
بازیگران: Song Il-Gook , Jang Jin-Young, Han Jae-Suk , Huh Joon-Ho
کیفیت : عالی
زیرنویس : به 2 زبان (فارسی و انگلیسی)
فرمت : VOB (دی وی دی معمولی) قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
مدت هر قسمت : 70 دقیقه

کد محصول : 10

قیمت : 79000

روش خرید: برای خرید " سریال فروشنده پارلمان" ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



  • کلمات کلیدی : سریالهای تلویزیونی
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/10/7ساعت  8:50 عصر  توسط مهدی 
      آرای دیگران()


    لیست همه ی محصولات این فروشگاه
    سریال فروشنده پارلمان - Lobbyist
    سریال زیبای ایلجیما
    سریال ویروس بتهون
    مجموعه بهترین فیلم های 2009 (1)
    سریال 24
    [عناوین آرشیوشده]